Direktlänk till inlägg 11 juli 2007

- dagarna bara går och går..

Av mikaela kårespång - 11 juli 2007 17:01

Sommarlovet har varit helt okej, men väldigt trist väder.

Hitills har jag bara varit med pojkvännen, kompisar, försökt att bada (går inte alla gånger) ätit glass och så vidare.


Igår var jag och Sanna Nilsson till borlänge och fikade en sund på Kupolen. Vi hade det jätte mysigt och gick runt där en liten stund.

Sedan åkte vi hemmåt och då följde hon mig hem direkt för jag skulle byta om. Vi skulle till Bjursås och vara med Kim och Daniel då.

Min moster Anna och hennes barn Nova är här i veckan, och det sa jag till henne innan vi steg in i porten. Hon blev jätte glad när hon fick höra det så hon ville jätte gärna följa med in. Vi kom in, och alla står i mammas sov rum och kollar på bilder på datorn.

Då sa Sanna att det var hon och dom började prata. Det var ju jätte länge sen dom träffades så dte var jätte kul !

Hon ska hem till Mimmi och Stefan snart och hälsa på :)


Vi åkte till bjurs och vi var med Kim och Daniel, vi åkte min moped dit.

Jag lät Sanna köra efterssom hennes moped är stulen av Tony. Idiot.

Vi bara pratade med varadra och sådär. Sen blev vi trötta och åkte hem igen, jag kom hem, ringde Timmy och sa godnatt medans jag tog mig en liten promenad, gick hem igen, åt lite, sen la jag mig och läste lite sen somnade jag.


Det var min dag !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaela kårespång - 17 mars 2008 15:16

Usch, nu är jag hemma och är riktigt sjuk. Jag ha eventuellt fått luftrörskatarr, men vi vet inte riktigt ännu vad det kan vara. Riktigt jobbigt ! Jag har ju inte skrivit här på rätt så länge, så ni vet ju inte alls vad som har hänt och så. Jag ska b...

Av mikaela kårespång - 17 juni 2007 22:20

Idag är det söndag, den värsta dagen på hela veckan. Men jag har sommarlov, vilket som är riktigt skönt må jag säga.   Idag har jag vaknat i borlänge, åkt till max och ätit hamburgare. Vi åkte vidare till bjursås, slappade sen åkte jag hemmåt. Sen h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards